שאלות ותשובות נפוצות

הערה: נכתב בלשון זכר לצורך הנוחיות בלבד.

 

  1. האם אני צריך להגיע פיזית לחברתכם על מנת להירשם לתכנית?

      לא. אין צורך להגיע אלינו בכדי להירשם לתכנית.
      ניתן להתקשר לחברתנו ולהעביר את הפרטים הנדרשים. מיד לאחר ההרשמה יבקרו אותך מהנדסים מחברתנו לביצוע התכנית.
     

  2.   האם אני יכול להצטרף לתכנית בכל זמן שהוא?

      כן, התכנית פתוחה לעסקים קטנים ומאפשרת הרשמה ישירה בכל זמן.
      ההתקשרות הינה בכל פעם לשנה קלנדרית אחת מיום תחילת התכנית בבית העסק ומתחדשת מדי שנה.

     

  3.   לאן עלי להתקשר בכדי להירשם לתכנית?

      ניתן להתקשר לאחד מהבאים:
      בטלפון 03-9667172, או בפקס – 039667149 או במייל shalhevet@shalhevet.co.il
     

  4.   מהו התשלום הנדרש לביצוע התכנית?

      לשם קבלת הצעת מחיר, פנה למוקד בטלפון - 03-9667172
     

  5.   האם אני רשאי להפסיק את ההתקשרות באמצע ביצוע התכנית?

      לא. התכנית הינה לשנה מלאה ומחייבת את הצדדים למלא אותה עד סופה.
     

  6.   האם אני מקבל לבית העסק תעודה כלשהי המעידה על ביצוע התכנית אצלי?

      כן. במהלך התכנית תינתן תעודת השתתפות בפרויקט.
     

  7.   אם מצאו ליקוי כלשהו אצלי, האם מדווחים על כך לגורם כלשהו?

      על חברתנו חלה חובת סודיות לניהול ושמירת המידע.
      

  8.   היכן אני מקבל מידע על מצב הבטיחות בעסק שלי?

      בעקבות ביצוע התכנית, תוכל לקבל דיווח on-line  במחשב/בפלאפון בעסק ובבית.